woensdag 6 juni 2012

Hier word je toch blij van? (maal drie)

Vandaag is een mooie dag, een fijne dag, een blije dag.
Het weer speelt niet mee maar dat is dan ook het enige minpuntje die ik vandaag kan bedenken.

Hier word je toch blij van, deel I:
Vanmorgen al vroeg op pad naar het ziekenhuis want ik had iets gevoeld in mijn borst. Een verdikking, een pijnlijke verdikking. Ik weet dat iedereen dan roept K doet geen pijn maar het zat me niet lekker. Mijn moeder heeft jaren geleden borstkanker gehad en sindsdien laat ik regelmatig een mammografie maken.
Het was nu al een hele tijd geleden (ruim 2,5 jaar) en door die pijnlijke plek toch maar even een afspraak gemaakt. Ik kon gelukkig vandaag al terecht en om 5 voor half negen meldde ik me bij de balie. Oh, oeps verwijsbrief vergeten, ik zou toch niet... Nee, gelukkig kon na een telefoontje naar mijn huisarts de verwijsbrief gefaxt worden en mocht ik de martelgang ondergaan. Het deed best een beetje heel veel pijn maar het is voor een goed doel, dus! Na 10 minuten, welke uren leken te duren,  kwam de verpleegkundige vertellen dat alles goed was, dat er wel veel "leven" in die borst zat maar dat dit niet ongebruikelijk was voor een vrouw van mijn leeftijd..

Hier word je toch blij van, deel II:
Mijn pakketje, besteld bij www.liqueshandmade.nl is zojuis bezorgd.
Prachtige kleurtjes die in het echt toch weer anders uitvallen dan op de pc.



Op de planning staan een mandje voor mijn handwerkjesinwording met deze kleurtjes:


En voor het bloemenkussen voor Isabel heb ik onderstaande kleurtjes besteld ( twijfel alleen of ik genoeg heb):


Blij, blij, zal ik alvast beginnen? Voelen hoe het garen haakt? Of.... ja joh ik doe gewoon gek en ga dadelijk als mijn kleine oppasmoppie in bed ligt alvast een beginnetje maken.

En dan hier word je toch blij van, deel III:
Mijn hele lieve vriendinnetje Marja is vandaag jarig en dat ga ik vanavond natuurlijk vieren!

Al met al een fijne dag, alleen zou ik iets minder regen willen want mijn jongste loopt vanavond de avondvierdaagse..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten