maandag 11 juni 2012

Froebelkast

Was ik bang dat mijn froebelkast een utopie zou worden vanwege al het werk wat er aan gedaan moet worden? Totaal niet nodig. Vriendlief haalde gisteren wat tovergereedschap uit de garage en begon in no time de planken blank te schrapen. Aangestoken door zijn enthousiasme heb ik het andere tovergereedschapje gepakt en met de zijwand begonnen. Goh, dat viel helemaal niet tegen. Na een klein uurtje was de zijwand driekwart kaal maar toen deed mijn arm het niet meer. Alex is nog wel even doorgegaan en de buitenkant is zo goed als klaar. We zijn nog lang niet klaar maar het begin is er!

Zoek de verschillen!


Het is op de foto's niet zo heel goed te zien (lang leve mijn smartphone) maar als je heel goed kijkt zie je weer houtnerven te voorschijn komen.

Wordt vervolgd.....


1 opmerking: