dinsdag 5 juni 2012

Drie maanden geleden....

Oh,oh, old habits die hard.. Ik dacht, ik denk, ik was toch laatst een blog gestart? Eentje met alleen maar blije dingen, met leuke en mooie dingen? Ja hoor laatst.. Laatst is alweer drie maanden geleden.
Is er in die afgelopen drie maanden dan niks blijs, niks leuks, niks moois op je pad geweest? Ja en nee..
Nee omdat ik absoluut a-creatief ben geweest, heel erg moe was en ik heel druk bezig ben geweest met het wennen aan mijn nieuwe status als gastouder.
Ja omdat ik wat aan die vermoeidheid heb gedaan door naar een acupuncturist te gaan, ik mijn weg in het oppassen heb gevonden en we bezig zijn geweest met het vormgeven van dit alles.

Vorige week begint de creativiteit ook weer te kriebelen, ik zie al het moois in de tuin, in mijn huis, in mijn omgeving en in mijn hoofd. Dagenlang ben ik aan het surfen geweest langs de allermooiste blogs. Blogs over handwerken en creeĆ«ren, vol met mooie kleuren en foto's en hierdoor zo vreselijk geinspireerd!
Deze bijvoorbeeld: http://www.hakenenmeer.blogspot.nl/, en deze is ook helemaal geweldig: http://attic24.typepad.com/weblog/

Heb hele mooie kleurtjes haakgaren besteld voor een paar nieuwe projectjes; een kussen voor op het bed van de jongste en een tas voor het opbergen van mijn "nogmeebezig" projectjes. In de tussentijd (ben zo opgewonden als een klein kind dat op schoolreisje gaat) ben ik heel hard aan het werk om mijn opdrachtkussens af te maken. De rode is al af en de beige bijna, want pas als die af zijn dan mag ik met die mooie kleurtjes verder!




Oh postbode kom nu snel.. ik wil die creativiteit laten stromen, met mijn handen door de wol, mijn ogen verwennen met de mooie kleurtjes..

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je weer gaat schrijven! En haken natuurlijk:-)Ga je mooie foto's maken? Ik ben vorige week begonnen met een nieuw blog. Over afvallen, haken en eigenlijk van alles. Tot ziens in blogland!
    Groetjes,
    Jolande
    ps: ken je dit blog al? Vind ik ook zo leuk!http://foxslane.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen