woensdag 12 september 2012

Copy cat

Ik had het er afgelopen weekend al over met mijn thuisgenoten.. ik kan (bijn) alles maken als ik een patroon heb maar ben jammer genoeg niet bedreven in het ontwerpen van mijn eigen dingen. Oh, ideeen genoeg, maar het dan tot iets maken lukt me (nog?) niet.
Niet getreurd, er zijn blogs, sites en boeken genoeg om dingen na te maken en met je eigen stofjes en kleurtjes ziet het er gewoon net weer anders uit.

Op de site van Blij dat ik brei http://blij-dat-ik-brei.blogspot.nl/2012/03/haaknaalden-mapje.html vond ik dit handige haaknaaldenmapje die ik gewoon een keer moest maken.

Toen mijn oppaskindje afgelopen maandag heerlijk met haar middagdutje bezig was ben ik achter de naaimachine gekropen:






Ik ben er erg blij mee want ben meestal veel te veel tijd kwijt aan het zoeken naar naalden :-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten