maandag 16 juli 2012

Nieuwe knutsels

Dan is je laptop kapot, officieel overleden en wil je op de laptop van je lief weer eens een blogje schrijven. En dan blijkt het nog niet zo heel gemakkelijk om weer bij je instellingen te komen. Gelukkig is dat dus wel gelukt en kan ik even een update geven van waarmee ik momenteel bezig ben cq. afheb.

Enige tijd geleden was ik met een opdracht begonnen; twee gehaakte kussens in rood en ecru. Heb het een poosje laten liggen maar heb ze vorige week afgemaakt en ik moet eerlijk zeggen dat ik toch wel tevreden ben met het resultaat.


Op de site van lucy/attic 24 vond ik dit:
 http://attic24.typepad.com/weblog/blooming-flower-cushion.html Ik was op slag verliefd en ben aan de slag gegaan voor jongste dochter. Het garen komt van http://www.liques-handmade.nl  en het stofje voor de achterkant van de markt. Dochterlief is nu nog bij haar papa en zal denk ik wel blij zijn met resultaat als ze over anderhalve week weer thuis komt.



Ik heb nog twee projectjes in de mand liggen en het garen voor mijn nieuwe project is al een paar dagen in huis. Ik heb de doos expres nog niet opengemaakt anders ben ik verkocht en ga daaraan beginnen terwijl ik eerst nog één onafgewerkt projectje af wil hebben.

2 opmerkingen:

  1. Wat issie mooi geworden! Zie net de achterkant van het prachtige kussen voor je kind. :-) Deze stof wordt hier een sjaal met een knalrode, gebreide binnenkant. Grappig om het hier zo tegen te komen!

    BeantwoordenVerwijderen