dinsdag 7 februari 2012

Blij, maar vooral opgelucht!

Toen ik een paar maanden geleden verder ging met mijn plannen om gastouder te worden was er eigenlijk maar één punt waar ik twijfels had; ons huis. Door allerlei omstandigheden, banen die stopten en nieuwe banen die veel tijd opslokken, is de verbouwing van ons huis nagenoeg stil komen te liggen. Wij konden wel leven met her en der een missend plafond, een niet gestucte muur en stukje vloer wat er niet in ligt. Maar zou het goed genoeg zijn om gastouder te worden?
Er wordt heel verschillend gereageerd; mensen die er niet eens naar kijken en een gezellige, veilige omgeving belangrijker vinden dan een huis uit VT wonen en mensen die overal moeilijk over doen.
Vandaag kwam er een mevrouw van het GGD om de schriftelijke goedkeuring even te checken en alles even door te lopen. En echt, wat ik niet had verwacht is gebeurd.. ik ben goedgekeurd. Ik kon alles onderbouwen, al haar vragen beantwoorden, kortom: IK MAG BEGINNEN!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten