maandag 6 februari 2012

Alle begin is moeilijk....

Een blog.. Veel mensen hebben een blog. Ik had al eens eerder een blog. En nu wil ik er weer één.
Ooit had ik een blog over de verbouwing van ons huis, met het stilvallen van de verbouwing viel mijn blog ook stil en tot mijn grote schande moet ik bekennen dat ik niet meer weet waar die blog gebleven is.


Nieuwe poging dus. Dit keer niet over het verbouwen van mijn huis maar over mijn creatieve probeerseltjes.
En over mijn creatieve, nooit kalme, hyperactieve brein. Misschien nog een paar zieleroerseltjes, maar vooral over mijn DING...


Mijn hobbyding; handwerken.. op het moment vooral haken, maar ook breien, naaien, taarten bakken (voor het gemak noem ik dat ook maar handwerken) en het opknappen (lees: schilderen) van mijn meubels.


Ik moet nog knoeien met de opmaak, met foto's, grapjes en dingetjes maar eerst ga ik nu naar mijn favoriete winkel: de handwerkzaak!

1 opmerking: