woensdag 15 januari 2014

Onaffe projectjes...

Eén van mijn goede voornemens is het weer gaan bijhouden van mijn blog. Nu ik straks een nieuwe baan heb met minder, maar vaste uren, heb ik meer tijd om te handwerken, jippiejajee!
Krijg ik meer tijd om mijn onaffe projecten af te maken of zou ik nog meer projecten gaan beginnen?
De tijd zal het leren.

Op het moment ben ik met een paar dingetjes bezig, onder andere;

- Een vest voor mezelf, maar die moet tussendoor omdat de opdrachten voor gaan.


- Een geheim projectje, zo leuk om te doen 


En dan ben ik ook nog bezig met de Crochet Along Deken. Omdat ik veel te ongeduldig ben om iedere week te wachten op een paar nieuwe toeren heb ik het patroontje hier gevonden en ben al een stukje op weg. Ik haak hem in een kleine versie om er een babydekentje van te maken. Er zijn, zover ik weet, twee baby's op komst in familie en kennissenkring.


Bovenstaande ligt in mijn handwerkmand naast de bank... je wilt vast niet weten wat er nog allemaal in de kelder ligt ;)



1 opmerking:

  1. Ja, natuurlijk willen we dat weten :-)
    Hier nog zo één met veel projecten. Lekker toch? Het houdt je van de straat zeg maar..
    Veel succes en plezier met je nieuwe baan!
    Jolande

    BeantwoordenVerwijderen